ورود/ ثبت نام

دوره ویژه تغذیه

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان
دوره
اطلاعات تکمیلی

در دوران تحصیل و درس خواندن به دلیل تفاوت هایی که در سبک زندگی دانش آموزان رخ میدهد، یک دانش آموز نیاز دارد تا در باقی مسائل زندگی خود مانند فعالیت بدنی، خواب و تغذیه خود نیز توجه کافی را داشته باشد.
تغذیه درست نه تنها سلامت دانش آموز را حفظ میکند که میتواند قدرت یادگیری وی را نیز افزایش دهد و دانش آموز را مجهز به بدنی با عملکرد بالا و سلامت کند.
در دوره تغذیه اصولی که با حضور خانم دکتر خدایی پزشک متخصص تغذیه تهیه گردیده است، ما به این مسائل پرداخته ایم تا دانش آموزان کشورمان بتوانند در کنار بهتر درس خواندن، بهتر هم زندگی کنند و با مدیریت رژیم غذایی خود از بیماری و آسیب به دور باشند. امیدواریم این دوره به شما کمک کند تا در مسیر موفقیت خود گام های بهتری را بردارید.
«هیچ سدی وجود نداره
رویاهاتو بیار، واقعیتو بساز!»

تغذیه درست نه تنها سلامت دانش آموز را حفظ میکند که میتواند قدرت یادگیری وی را نیز افزایش دهد و دانش آموز را مجهز به بدنی با عملکرد بالا و سلامت کند. در دوره تغذیه اصولی که با حضور خانم دکتر خدایی پزشک متخصص تغذیه تهیه گردیده است، ما به این مسائل پرداخته ایم تا دانش آموزان کشورمان بتوانند در کنار بهتر درس خواندن، بهتر هم زندگی کنند و با مدیریت رژیم غذایی خود از بیماری و آسیب به دور باشند. امیدواریم این دوره به شما کمک کند تا در مسیر موفقیت خود گام های بهتری را بردارید. «هیچ سدی وجود نداره رویاهاتو بیار، واقعیتو بساز!»

محتوای دوره

بازکردن همه
دوره کامل تغذیه
محتوای درس
0% تکمیل‌شده 0/1 مرحله
محتوای درس
0% تکمیل‌شده 0/1 مرحله