ورود/ ثبت نام

پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران

پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام مطالعه در منزل تمرکز خود را از دست داده باشید. و مسلماً از این موضوع آگاه هستید که مطالعه بدون تمرکز تاثیرات خود را از دست می دهد. از آنجا که کنکور یک آزمون سراسری مهم محسوب می شود، بنابراین نحوه مطالعه برای آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در این میان یکی از مکان هایی که تاثیر بسزایی در نحوه مطالعه و یادگیری دانش آموزان دارد، پانسیون های مطالعاتی می باشد.

پانسیون های مطالعاتی یک محیط اختصاصی برای مطالعه می باشد که با ویژگی ها و خصوصیاتی که دارا می باشد، مطالعه را راحت تر کرده و بازدهی را افزایش می دهد. به طور کلی انواع مختلفی از پانسیون های مطالعاتی از جمله کمپ مطالعاتی کنکور، پانسیون مطالعاتی شبانه روزی و … وجود دارد که در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران آشنا کنیم.

پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران

پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران

خدماتی که در پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران ارائه می شود، شامل چیست؟

ارائه برنامه ریزی شخصی سازی شده و تخصصی مطابق با شرایط دانش آموز

در پانسیون های مطالعاتی شبانه روزی، مشاوران کنکور با بررسی شرایط هر دانش آموز و سطح دانش و مهارت های او، یک برنامه درسی مختص او ارائه می دهند.

حضور مشاور روانشناس تحصیلی و بالینی

در پانسیون های مطالعاتی مشاوران تحصیلی و روانشناسان بالینی هستند که وجود آن ها هم به مشکلات درسی هر دانش آموزش کمک می کند و هم به کنترل مشکلات و استرس های دانش آموز و رفع آن و آرام کردن ذهن برای شروع مطالعه، کمک خواهد کرد.

برگزاری کلاس های آموزشی به صورت خصوصی و عمومی

در صورت شرکت در پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران، دیگر نیازی به ثبت نام در آموزشگاه های کنکور نیست. چرا که در این پانسیون ها اساتیدی مجرب و با تجربه ای هستند که به دانش آموزان در رفع مشکلات درسی کمک می کنند.

برگزاری آزمون های هفتگی و ماهانه

در پانسیون های مطالعاتی، به صورت هفتگی آزمون های برگزار می شود که افراد میزان دانش و مهارت های خود را بسنجند. همچنین به صورت ماهانه نیز آزمون هایی مشابه به آزمون کنکور گرفته می شود که افراد را برای رسیدن به اهدافشان نزدیکتر می کند.

لازم به ذکر است که بعد از هر آزمون، دانش آموزان باید آن را تحلیل کرده تا در این صورت نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و برای برطرف کردن و قوی کردن آن ها تلاش کنند.

در اختیار گذاشتن کتابخانه پانسیون برای دانش آموزان

با شرکت در پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران، افراد می توانند از کتابخانه موجود در این مکان استفاده کرده و از کتاب های تست و آموزشی آن بهره ببرند.

برخورداری از محیط جانبی

از دیگر خدماتی که پانسیون مطالعاتی ارائه می دهد، فضا هایی مانند بوفه، سالن غذا خوری و …. می باشد.

برخورداری از امکانات رفاهی

از دیگر خدمات پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران، امکانات رفاهی این مجموعه ها می باشد. به طور مثال صندلی های موجود در این فضا، راحت و انعطاف پذیر بوده که این ویژگی ها سبب شده که دانش آموزان بتوانند ساعت های طولانی برروی صندلی نشسته و مطالعه کنند.

ایجاد محیط تمیز

یک پانسیون مطالعاتی باید بسیار تمیز و مرتب باشد و در طول روز به نظافت آن رسیدگی شود. چرا که آراستگی و نظافت تاثیر بسزایی در مطالعه افراد دارد .

برخورداری از فضای اختصاصی

پانسیون های مطالعاتی دارای فضای اختصاصی برای هر فرد می باشد. در این محیط ها هر شخص دارای میز اختصاصی می باشد که می  تواند برای قرار دادن وسایل، اقلام و … از آن ها استفاده کنند.

پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران

پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران

معرفی ویژگی های پانسیون های مطالعاتی

قرار گرفتن در میان رقیب های خود

شرکت در پانسیون های مطالعاتی سبب می شود که دانش آموزان با هم رده های خود ارتباط برقرار کره و این موضوع سبب ایجاد حس رقابت در آن ها شده و امکان تبادل اطلاعات با یکدیگر نیز وجود دارد.

حضور دائم‌ و مستمر ناظر

در پانسیون های مطالعاتی افرادی هستند که به مدیریت سالن مطالعه می پردازند. در واقع این افراد فعالیت هایی را از جمله برقراری سکوت و آرامش در محیط، عدم اجازه صحبت با افراد داخل سالن و …. انجام می دهند.

اجرای منظم برنامه های درسی

از دیگر خدماتی که پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران ارائه میدهد، برنامه ریزی و اجرای منظم برنامه های درسی می باشد.

ممنوع بودن وسایل الکترونیکی

پانسیون های مطالعاتی با ممنوع کردن وسایل الکترونیکی همانند تلفن همراه، سبب شدند که دانش آموزان بیشتر تایم خود را صرف مطالعه کنند. چرا که یکی از مهم ترین عواملی که در مطالعه دانش آموزان و دانشجویان تاثیر گذار است، وسایل الکترونیکی و فضای مجازی می باشد.

برقراری دائم آرامش و سکوت

از دیگر ویژگی های پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران، آرامش و سکوت دائمی این مکان می باشد.

تنظیم ساعت خواب

مطالعه در پانسیون های مطالعاتی سبب می شود که افراد با توجه به ساعت شروع پانسیون، و در زمان معین، مطالعه درسی خود را شروع کنند.

برخورداری از امنیت

از دیگر ویژگی های پانسیون مطالعاتی، امنیت این مکان ها می باشد. امنیت نیز از دیگر موارد مهم می باشد که وجود آن برای تمامی افراد به خصوص دختران، ضروری می باشد.

دارای تعداد نفرات محدود

از دیگر ویژگی های پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران، محدود بودن تعداد نفرات حاضر می باشد. لازم به ذکر است. که هر چه که تعداد نفرات محدود تر باشد. رسیدگی و امکانات اختصاص داده شده به هر نفر بیشتر است.

پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران

پانسیون مطالعاتی شبانه روزی در تهران

مزایای مطالعه در پانسیون مطالعاتی