ورود/ ثبت نام

صفر تا صد کنکور رایگان

دوست خوبم سلام. امیدوارم هر جا و در هر پایه تحصیلی هستی خوب و خوش و موفق ترین باشی. خب در راستای خدمات رایگان و رسالت فرهنگی – هنری و آموزشی موسسه و آموزشگاه مغزک و گروه آموزشی دکتر رضایی یه سری از خدمات قراره با شرایط خاصی برای برخی دانش آموزان، رایگان تقدیم بشه.

فقط اینو همین اول کاری بگم:

در صورت تمایل سریع به سایت مون مراجعه کن و نسبت به ثبت نام یک یا همه طرح ها اقدام کن تا به وقتش بتونی راحت از این خدمات بهره ببری! با ما همراه باش تا برخی از این خدمات رو بهتون توضیح بدیم.تو بخش اول به سراغ “پانسیون های مطالعاتی مغزک” بریم.

اول اینکه حتماً می دونید که پانسیون های مطالعاتی مغزک چند شعبه در نقاط مختلف تهران داره (شمال – غرب – مرکز شهر) که همین موضوع در نوع خودشون و در قیاس با رقبا یه امتیاز خاص و منحصر به فرد هست! تازه علاوه بر این هر سال تعداد زیادی از دانش آموزان مدارس، مراکز و موسسات دکتر رضایی رتبه های برتر کنکور میشن و این هم یه افتخار دیگه برای مجموعه ما به حساب میاد.

یه نکته دیگه هم بگم، مجموعه ما با سابقه ای حدود 17 سال با رویکردی فرهنگی و عام المنفعه خدمت میکنه و همه چی رو پول و موضوعات مالی نمیدونیم(البته که این باور به منصه ظهور هم رسیده باشه). خداروشکر که تو این مسیرخوب و خاص و جدیدمون از حمایت های برخی مراکز خیریه و افراد خیّر هم بی بهره نیستیم. ان شاءالله کمکی باشیم برای تک تک شما خانواده های محترم ایران عزیزمون تو این شرایط سخت اقتصادی.

اما شرایط حضور رایگان در پانسیون های ما:

صفر تا صد کنکور رایگان

صفر تا صد کنکور رایگان

غیر از همه این موارد به رتبه برتر ها، درس خون ها و کسایی که واقعا دغدغه درسی دارن و برای موفقیت شون میخوان بترکونن و به دنبال حواشی نیستن و تماما درگیر درس میشن هم ، خدمات پانسیونی از تخفیف 10 تا 90 درصد (بنا به شرایط ویژه شون) تعلق می گیره.

راستی برید تو سایت و از خدمات خاص و ویژه پانسیون های ما کمی اطلاع کسب کنید!

پکیج مشاوره و پشتیبانی:

صفر تا صد کنکور رایگان

صفر تا صد کنکور رایگان

خدمت رایگان بعدیمون ارائه پکیج های رایگان مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی و پشتیبانی های آموزشی – انگیزشی  برای دانش آموزان کوشا و ساعی مون هست. اما این خدمت برای کدوم دسته از بچه ها رایگانه:

غیر از همه این موارد به رتبه برتر ها، درس خون ها و کسایی که واقعا دغدغه درسی دارن و برای موفقیت شون میخوان بترکونن و به دنبال حواشی نیستن و تماماً درگیر درس میشن هم ، خدمات پکیج مشاوره و پشتیبانی از تخفیف 10 تا 100 درصد (بنا به شرایط ویژه شون) تعلق می گیره.

کلاس های نکته و تست، تقویتی (حضوری – غیرحضوری)

0 تا 100 کنکور رایگان

0 تا 100 کنکور رایگان

خب یه بخش جذاب داریم که خیلی هم خفنه! چرا ؟ چون خیلی از اساتید مطرح و معروف تلویزیونی کشور و مدارس تیزهوشان در این طرح کنارمون هستن و از توانایی و تجربیات تک تک شون قراره استفاده کنیم. در این طرح دانش آموزان بنا به شرایط و نیازشون در کلاس های خاص و مفید گروه آموزشی دکتر رضایی و موسسه و آموزشگاه مغزک شرکت می کنن. اما این کلاس های برای برخی از بچه ها رایگانه:

غیر از همه این موارد به رتبه برتر ها، درس خون ها و کسایی که واقعا دغدغه درسی دارن و برای موفقیت شون میخوان بترکونن و به دنبال حواشی نیستن و تماماً درگیر درس میشن هم، خدمات کلاس های آموزشگاهی موسسه از تخفیف 10 تا 70 درصد (بنا به شرایط ویژه شون) تعلق می گیره.

راستی نحوه برگزاری این کلاس های به صورت حضوری در یکی از مدارس ما و یا در یکی از دانشکده های دانشگاه تهران یا شهید بهشتی قراره ادامه پیدا کنه و برای کلاس های غیر حضوری در بستر skyroom کلاس مون تشکیل و برگزار می شه.

همایش های جمع بندی، نکته و تست:

همایش جمع بندی

همایش جمع بندی

خب این بخش هم میدونید خیلی برای ایام نزدیک به امتحانات نهایی و کنکور، ارزشمند هست. این بخش تقریباً برای همه عزیزانی که با مجموعه همراهی کرده باشن و در یکی از طرح های ما ثبت نام کرده باشن رایگانه.

نحوه، تاریخ برگزاری و شیوه برگزاری در ایام خاص کنکور به فراخور زمان های مشخص شده خدمتتون اعلام میشه. مثلا حضوری یا غیرحضوری ، روز و ساعت کلاس و تعداد جلسه. (همه این ها بعد از مشخص شدن تعداد متقاضی ها و نیازمندی دروس مختلف شون مشخص میشه) فقط تا یادم نرفته حتماً در سایت مغزک برای هر طرحی که خواستید حتماً ثبت نام اولیه انجام بدید تا بتونیم دعوتتون کنیم به سرعت.

طرح 20 از 20:

طرح 20 از 20

طرح 20 از 20

خب این طرح برای تمام بروبچ عین طرح قبل رایگان هست و به صورت حضوری در دانشگاه تهران برگزار میشه. راستی این طرح ویژه همه پایه ها و همه دختر و پسرهای عزیزمون هست و پس از ثبت نام برنامه کلاس ها بهتون اطلاع رسانی میشه.

هدف این طرح هم آمادگی برای امتحانات نهایی هر ترم هست (حتماً شنیدی که خیلی امتحانات نهایی و پایان ترم داره مهم میشه پس تا دیر نشده بیا و رایگان از این خدمات ما استفاده کن)

راستی بچه ها اینم بگیم که ظرفیت طرح و زمان ثبت نام خیلی محدود هست. کلاس ها قراره جمعه ها از چند وقت دیگه شروع بشه و ادامه داشته باشه. تا دیر نشده برو تو سایت مون و ثبت نام کن!

اردوهای مطالعاتی:

اردوهای مطالعاتی

اردوهای مطالعاتی

آخ آخ ! یکی از جذاب های خدمات آموزشی – تفریحی مجموعه برگزاری اردوهای مطالعاتی ویژه ایام خاص مثل نوروزه!

برگزاری اردوهای مطالعاتی در اردوگاه های نزدیک تهران مثل: دماوند – کردان و یا شهرهای شمالی مثل ساری و مازندران و یا این اواخر در داخل خود دانشگاه تهران هست.

ته ماجرا رو الان میگم کیا رایگان مهمان ما هستن:

ثبت نام در مدارس موسسه مغزک

ثبت در مدارس موسسه (2)

ثبت در مدارس موسسه (2)

دوستان عزیز مجموعه مغزک از دبیرستان تا دانشگاه آماده خدمت به شما عزیزان هست. نمیدونم میدونید یا نه، گروه آموزشی دکتر رضایی و موسسه و آموزشگاه مغزک ، مدارس دخترانه و پسرانه ای (با نام های دیگر و مطرح!) در منطقه2 و6 آموزش و پرورش تهران دارن که به دانش آموزان خوب و کوشتا که تمایل داشته باشند از امکانات مجموعه مون بهره ببرن تخفیفی از 10 تا 100 درصد با توجه به شرایط شون جهت ثبت نام در مدرسه تقدیم میکنه.

اینم بگم شاید بعدا وقت نشه؛ ما در مقطع کاردانی و کارشناسی هم دانشگاه علمی – کاربردی خوبی داریم که میتونیم پذیرای شما عزیزان باشیم (این نکته شاید برای والدین شما هم مفید باشه که دوست دارن ادامه تحصیل بدن اما شرایط سخت زندگی و فشردگی کارهاشون نمیزاره).

تو این مجموعه با ماهانه یک میلیون تومان و حتی به صورت غیرحضوری میتونید تو دانشگاه (که مجوز از وزارت علوم هم داره وسابقه ای درخشان در بین رقبا داره) ثبت نام کنین.

انتخاب رشته:

انتخاب رشته

انتخاب رشته

و آما… انتخاب رشته که معمولاً خودش به قول خیلی ها یه کنکور کامل به حساب میاد! میدونید چرا؟ چون واقعاً یه فن و مهارتی هست که هرکسی نداره و با انتخاب رشته اصولی میتونین مسیر آینده شغلی و زندگی خودتون رو تعیین کنین.

راستی ما دو نوع انتخاب رشته داریم:

برای هردو نوع، بر اساس شرایط و مدرسه دانش آموز تخفیف 50 تا 100 درصد برای شماهایی که این متن رو میخونید و از الان رزرو میکنید در نظر گرفتیم.

(البته که انتخاب رشته برای رتبه های زیر هزار گروه های آموزشی در کنکور رایگان هست!)

چند نکته کلی مهم که شامل همه خدمات مجموعه ما میشه:

تا دیر نشده ثبت نام کن تا ظرفیت مون پر نشده!